Dost Hediye olarak, satın almış olduğunuz ürünlerden memnun kalmanızı hedefliyoruz. Ancak, bazı ürün gruplarında iade ve değişim koşullarımız farklılık gösterebilmektedir. Aşağıdaki koşullar, iade ve değişim işlemlerine dair geçerli olan politikalarımızı açıklamaktadır. Lütfen ürününüzü iade veya değişim yapmak için bu kuralları gözden geçirin.
Kişiye özel olarak üretilen veya tasarlanmış ürünlerde iade veya değişim yapılması mümkün değildir. Kişisel talepler doğrultusunda özelleştirilen hediyeler, teslimat sonrası değişim veya iade sürecine dahil edilmez.
Teknolojik ürünler (örneğin, elektronik cihazlar, aksesuarlar, vb.) iade veya değişim kapsamına girmez. Bu tür ürünlerde, üretici firmaların garanti koşulları devreye girmektedir. Eğer bir arıza durumuyla karşılaşırsanız, ilgili ürünün garanti süreci ve şartları için üretici firma ile iletişime geçmeniz gerekecektir.
İade veya değişim talebinizi gerçekleştirebilmek için, bizimle aşağıdaki iletişim bilgileri aracılığıyla iletişime geçmeniz gerekmektedir:
İade talebinizi ilettikten sonra, size gerekli yönlendirmeleri ve geri gönderim talimatlarını vereceğiz. Ürün bize ulaştıktan sonra, iade veya değişim işleminiz en kısa sürede yapılacaktır.
Aşağıdaki ürünler, iade edilemez:
Ürünlerinizde herhangi bir arıza veya bozulma durumu yaşadığınızda, lütfen derhal bizimle iletişime geçin. Arızalı ürünler için, üretici firmanın garanti koşullarına göre destek alabilirsiniz.
Dost Hediye, her zaman müşteri memnuniyetini ön planda tutar ve alışveriş deneyiminizin en sorunsuz şekilde gerçekleşmesi için çalışır. İade ve değişim süreçleri hakkında herhangi bir sorunuz olduğunda, bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin.